|

Not available

Guusje Spruit

Management Trainee

Mijn diepste interesse? Werkelijk ál het menselijk contact in organisaties. Mijn hoofdovertuiging is dan ook dat het de mensen zijn die een organisatie maken. Het samenkomen met fijne collega’s maakt dat je graag naar je werk toe gaat én telkens weer zien we dat wanneer medewerkers goed kunnen samenwerken de resultaten ook omhoogschieten. Waar de mens voor mij met stipt op nummer één staat, heb ik ook gemerkt dat doelgericht werken voor mij een essentiële drijfveer is. Dagelijks samenkomen in een fijne groep die gedreven is om samen tot de beste resultaten te komen; zo ziet mijn ideale werkomgeving eruit!

VERBONDEN

GO-GETTER MENTALITEIT

VROLIJK

CREATIEF

Guusje’s skills…

Skills

tekst, tekst

Skills ….

Tekst, tekst

Input Skilll

Tekst, tekst

Input Skill

Tekst, tekst

Guusje is nieuwsgierig naar…

Volgt

Ik heb aan deze opdracht gewerkt…

AHOLD Category Coordinator binnen het mondverzorgingsteam van Etos.

Bij Ahold vervulde ik de rol van Categorie Coordinator binnen het mondverzorgingsteam van Etos en ondersteunde het categorie management op operationeel en strategisch niveau.

Etos heeft als ambitie om dé nummer één drogist van Nederland te zijn, ook op het gebied van mondverzorging. Om dat te bereiken is een sterk assortiment én goede samenwerking met leveranciers essentieel. Ik onderhield contact met ruim 40 leveranciers, coördineerde promoties, zorgde dat alle informatie correct in de systemen stond en moest in staat zijn om de omzet te verklaren. Daarnaast voerde ik marktonderzoek uit en haalde ik daar waardevolle inzichten uit om de categorie verder te versterken.

Het resultaat: soepel lopende processen en duidelijke input voor toekomstige groei. Ik leerde hoe belangrijk gestructureerd werken, stakeholdermanagement en communicatie zijn. Door actief vragen te stellen, goed te prioriteren en eigenaarschap te nemen, was ik steeds beter in staat om mijn taken zo goed mogelijk uit te voeren.

Jilke tipt…

Een HR-directeur waar ik mee heb samengewerkt vertelde mij eens: ‘Als je later leidinggevende wordt moet je ervoor zorgen dat je zowel een groot raam met uitzicht op de werkvloer als een flinke spiegel in je kantoor hebt staan.’ Ik vroeg hem wat hij hiermee bedoelde? Zijn antwoord luidde: ‘Als de business goed gaat, moet je als éérst door het raam naar de mensen kijken en successen samen vieren. Als de business minder goed gaat, moet je als éérst in de spiegel kijken en je kritisch afvragen wat je zelf anders had kunnen doen. Een hoop leidinggevende denken namelijk andersom.’ Deze wijze uitspraak is mij altijd bijgebleven en probeer ik te implementeren waar mogelijk.

Get in touch

Meer weten over onze talenten?

Laat je gegevens hier achter en wij zoeken contact met je op!