|

Vind jouw perfecte data match!
De data dating game

Ben jij eindeloos aan het scrollen op zoek naar die perfecte match? Net als in de datingwereld, vraagt het vinden van jouw ideale baan om een flinke dosis nieuwsgierigheid, lef en doorzettingsvermogen. But don’t you worry. Als jouw matchmaker gaan we je helpen de perfecte data match te vinden!

Jij + data = match made in heaven

Één ding is zeker: jij hebt altijd al wat met data gehad. Maar hoe vind je de juiste baan? Waar start je? Welke skills heb je al en welke moet je nog ontwikkelen? De keuzestress is real! Of je nu een analist, engineer, scientist of totaal iets anders wilt worden, de mogelijkheden zijn eindeloos. Ontdek waar jouw talenten liggen in het data domein. Doe de quiz en vind jouw perfecte match!

Is een data traineeship iets voor jou?

Een traineeship bij Ormit Talent geeft je de kans om direct aan de slag te gaan in de wereld van data, maar met een vangnet om op terug te vallen.
In het data traineeship van 26 maanden volg je 20+ technische en soft skill trainingen, ga je organisaties helpen met hun datavraagstukken en roteer je tussen verschillende opdrachten en rollen zodat jij weet wat het beste bij je past.

Case: ABN AMRO

Dalí heeft zijn expertise ontwikkeld tijdens het traineeship in de Data Scientist talentpool. Zijn rol bij het identificeren van risico’s en het optimaliseren van transacties heeft niet alleen bijgedragen aan een efficiëntere bedrijfsvoering bij ABN AMRO, maar ook aan zijn persoonlijke groei binnen de organisatie.

Case: DSM

Arnold werkt als Data Analist bij DSM via het traineeship in de Data Scientist talentpool van Ormit Talent. Met zijn expertise in data-analyse heeft hij het hoge verloop binnen de organisatie succesvol weten aan te pakken.

Case: PostNL

Daniël heeft bij PostNL de bezorgervaring naar nieuwe hoogten getild. Met innovatieve aanpak en diepgaande expertise heeft hij het voorspellen van bezorgtijden geoptimaliseerd. Zijn brug tussen data en innovatie heeft niet alleen de efficiëntie verhoogd, maar ook de tevredenheid van consumenten vergroot.